התלוננה על נהג 'אגד תעבורה' וחטפה תביעת לשון הרע

    הדיון המשפטי בין הנהג למתלוננת נוגע לסגנון שבו היא נכתבה ולעובדה שהיא הופצה לגורמים נוספים מחוץ לאגד תעבורה. ככלל, קוראת אגד תעבורה לכל נוסע, שחש כי נפל פגם בשירות שהוא קיבל, לפנות לחברה ולכתוב את תלונתו באופן נקי מפרשנות ודעות קדומות
    ארי וידר 2 Comment on התלוננה על נהג 'אגד תעבורה' וחטפה תביעת לשון הרע

    לא תמיד שווה להתלונן על נהג, כך גילתה גב' ל. מהיישוב אלעד • המתלוננת קבלה תביעת לשון הרע על סך 100 אלף שקל , בטענה כי טענותיה היו שקריות • "לא ייתכן שנוסע צריך לפחד להגיש תלונה נגד נהג"

    צילום: ויקיפדיה
    הדיון המשפטי בין הנהג למתלוננת נוגע לסגנון שבו היא נכתבה ולעובדה שהיא הופצה לגורמים נוספים מחוץ לאגד תעבורה. ככלל, קוראת אגד תעבורה לכל נוסע, שחש כי נפל פגם בשירות שהוא קיבל, לפנות לחברה ולכתוב את תלונתו באופן נקי מפרשנות ודעות קדומות
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז האסון הנוראי בקו 402 הועלתה מודעות הנוסעים להתנהגות נהגי התחבורה הציבורית על הכביש, אלא שלא תמיד שווה להתלונן על נהג, כך גילתה גב' ל. מהיישוב אלעד.

    בתלונה שירותית שהגישה הנוסעת, עוד בטרם קרות האסון, נגד נהג חברת 'אגד תעבורה', הביאה לתביעת לשון הרע שהופנתה בידי הנהג, נגד הנוסעת.

    הסיפור אירע לפני מספר חודשים כשגברת ל. שיגרה מכתב נזעם לחברת אגד תעבורה בעקבות התנהגות שאינה שירותית לכאורה מצד נהג החברה.

    לטענת הנוסעת הנהג התייחס בצורה שאינה שירותית לנוסעים, צעק ולא עצר בתחנות לכאורה. לדברי המתלוננת מדובר בנהג קבוע בקו, וגם היא נוסעת קבועה בקו. לדבריה, מדובר בהתנהגות שאינה חד פעמית לכאורה.

    במכתבה כתבה הנוסעת על הנהג "הוא גרוע יותר מערבי" ו"בושה לאגד להחזיק נהג שכזה".

    בעקבות התלונה החמורה, זימנה חברת אגד תעבורה את הנהג לבירור, אולם הנהג ראה עצמו נפגע מהתלונה, שנשלחה גם לראש עיריית אלעד ולגורמים נוספים בעירייה, והחליט להשיב מלחמה.

    נהג האוטובוס הגיש לאחרונה תביעת לשון הרע על סך 100 אלף שקל נגד הנוסעת, בטענה כי טענותיה היו שקריות לכאורה וגרמו לו עוול.

    במכתב התביעה מציין נגד האוטובוס כי בעקבות המכתב ו"הרעש" שנהיה בעבודה, הוא אף נאלץ למנוחה בהמלצת רופא מאחר ומצבו הבריאותי הידרדר.

    כאמור, הנהג תובע מהנוסעת 100 אלף שקל פיצוי על לשון הרע.

    עו"ד יונתן אליאס, בא כוחה של הנוסעת, קיבל את התביעה ומגדיר אותה "הזויה". לדבריו "לא ייתכן שנוסע צריך לפחד להגיש תלונה נגד נהג. זה מסר רע לציבור". לדברי עו"ד אליאס "חמור בעיניי שחברת אגד תעבורה בחרה להעביר לנהג את פרטי הנוסעת".

    מנגד אומרים בחברת אגד תעבורה בתגובה לאתר 'קול חי': "אגד תעבורה מתייחסת במלוא הרצינות לכל תגובה ובודקת אותה לעומקה, במטרה לשפר את השירות ולטפל באירועים חריגים. במסגרת זו יכול נהג, אשר הוגשה נגדו תלונה, להיעזר בעורך דין על מנת להסביר את גרסתו. החוק אף מאפשר לנהג רכב ציבורי לקבל לידיו את התלונה, כפי שהוגשה, כדי שיוכל להתגונן ולהגיב אליה באופן נקודתי וענייני.

    "במקרה זה, לא מצאה החברה עדויות התומכות בתלונה וכי הדיון המשפטי בין הנהג למתלוננת נוגע לסגנון שבו היא נכתבה ולעובדה שהיא הופצה לגורמים נוספים מחוץ לאגד תעבורה. ככלל, קוראת אגד תעבורה לכל נוסע, שחש כי נפל פגם בשירות שהוא קיבל, לפנות לחברה ולכתוב את תלונתו באופן נקי מפרשנות ודעות קדומות. אנו מסתייגים מנוסח התלונה המדוברת ומדגישים, כי אין לנו חלק בהליך המשפטי שמתגבש בין הצדדים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני מחזיק למתלוננת אצבעות גם אני נתקלתי לא מעט בהתנהגות הזויה בעיקר באגד תעבורה ובעיקר באלעד התלננו להם וזה בכלל לא עזר וזה באמת בושה לאגד להחזיק כזה נהג וחוץ מזה שיש להם גם נהגים ערביים חלקם נורמלים וחלקם…. בקיצור היא צודקת ב99% אך על דאגה עוד מספ' חודשים באלעד חברת קווים תהיה השולטת שם בכל הקווים תתאפקו עוד קצת

    2. 1

      בטוח שהנוסעת צודקת אבל זה החוצפה הישראלית, ההגנה הכי טובה היא ההתקפה.

      לנוסעת תהיי חזקה..